DENEDİĞİM ÜRÜNLER

5 Ağustos 2017 Cumartesi

Sonunda aradığım çayı buldum!


Merhaba,

Siz de farketmişsinizdir bu sıralar yazıları daha sık yayınlar oldum. İki üç kelime de olsa bir şeyler bırakmak istiyorum buraya. Bir nevi günlüğüm gibi kullanabilirim neden olmasın :))

Uzun zamandır ağız tadıma göre çay arıyordum. Normalde sarı renkli çaykur+bergamot aromalı çayını karıştırıp kullanıyoruz ama malesef istediğim aromayı bir türlü yakalayamıyordum. Çayın tadı çok yavan geliyordu. Arada yurt dışına gittiğimde ahmedtea, twinings gibi markaları da denesem de olmadı, cık. Sonunda yine uzaklarda aradığımı dibimde buldum!

Çaykurun çıkardığı Altınbaş Klasik meğer benim aradığım çaymış . (Yine bir iki kaşık bergamot eklemeyi ihmal etmiyorum tabi ) Aroması ve deminin rengi gerçekten çok güzel. Denemenizi öneririm..

Bu arada aliexpressten sipariş ettiğim oyuncaklardan biri geldi bir sonraki yazım onun hakkında olacak.

Sevgiler,
M


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Sayfalar