DENEDİĞİM ÜRÜNLER

3 Ağustos 2017 Perşembe

İzledim: Wayward Pines

Geçtiğimiz yaz tatilinin 1 haftasını Datça'ya bağlı olan Ovabükü isimli bir koyda geçirmiştik. 2 çift gittiğimiz için pansiyonda kalmak yerine ev tuttuk. Gündüzleri deniz güneş kum yaparken akşamları ise evin rahat koltuklarında çeşit çeşit dizi ve film izleme fırsatımız oldu. Malum kaldığımız yer ufak bir koydan ibaret olunca gece hayatı, eğlence, müzik gibi bir imkanınız olmuyor.

İşte bu tatil sırasında Wayward Pines ile tanıştım. Şimdi kısaca kendimce önerilerde bulunacağım.







Kimler Sever?

Bilim-Kurgu, Gizem ve Gerilim seviyorsanız bu dizi tam size göre. Yok ben gerçekçi konular severim diyorsanız hiç bulaşmayın size gelmez.

Tanıtım Metni

Mükemmel bir Amerikan kasabası hayal edin. Güzel evler, biçimli çimler, sokaklarda oynayan çocuklar… Şimdi de bu kasabayı asla terk edemediğinizi düşünün. Dış dünyayla hiç bir iletişiminiz yok. Çıldırmak üzeresiniz. İşte, Wayward Pines’ta olmalısınız.
Gizli servis ajanı Ethan Burke, 2 kayıp meslektaşını aramaya bu kasabaya geliyor ancak birtakım olaylar sonucunda bu acayip kasabada tıkılı kalıyor. Kasabada ne telefonlar çalışıyor, ne kimse ona yardım ediyor. Sorularına bulduğu her yanıt, yeni sorulara yol açıyor. Dış dünyada ise Ethan da bir “kayıp” vakasına dönüşüyor.


İlk koyduğum afişi ve konuyu okuduktan sonra neresi Bilim Kurgu dediniz değil mi ..
Heh buyrun bir de bu afişten yakın..


Özetle

Hayatımın dizisi değil ancak ben izlemekten keyif aldım. Hayal gücünü zorlayan ütopik senaryolar her zaman ilgimi çekmiştir. Ancak hoşlanmadığım tek kısmı dizinin çok çabuk seyir değiştirmesi.İzleyiciyi gelecek sahneler için hazırlamıyor ve ardı ardına ters köşeler var. Bir çok ara hikaye tam gelişme dönemindeyken pat saçma bir şekilde kesiliyor. Spoiler olmaması için çok fazlada açıklayamıyorum ama izlediğinizde ne demek istediğimi anlayacaksınız.Kafanızı dağıtacak eğlenceli/çerez bir dizi arıyorsanız önden buyrun.

Bu dizi sayesinde ingilizce yeni bir kelime girdi lügatıma. "Reckoning" hesaplaşma anlamına geliyor, dizi içerisinde o kadar çok kullanılıyor ki dikkatinizi çekmemesi mümkün değil. 

2 sezonu geride bırakan dizinin 3. sezonun gelip gelmeyeceği henüz belli değil, heyecanla bekliyoruz..

Sevgiler,
M



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Sayfalar