DENEDİĞİM ÜRÜNLER

2 Ağustos 2017 Çarşamba

Ali Expressten Kedi Oyuncakları

Aslında Beti için bu güne kadar pek çok oyuncak alıp denedik. Hep yazısını yazmayı düşünüp  sonra unutuyorum. Bu sefer sipariş verir vermez yazıyorum. Oyuncaklar ulaşınca her birinin videolarını çekip ayrıca verimliliklerini tartışacağım!

Mama ve kum için tabi ki tercihim yerli alışveriş siteleri olurken oyuncak için kesinlikle kurtarıcım AliExpress. Bir kere pek çok ürünü çok daha ucuza bulabiliyorsunuz hatta Türkiye'de bulunmayan ürünlere bile eliniz uzanabiliyor. Tek dezavantajı sabırlı olmanız lazım. Bazen bir ürünün gelmesi bir ayı bulabiliyor. Hatta bir keresinde 1.5 ayda gelen bir ürün bile olmuştu. Ama tam aksine bazen 2 haftada da paketinize kavuşabilirsiniz. Yani biraz şansa bakıyor. Ama oyuncaklar mama veya kum gibi hayati ihtiyaçlar değil. Siz de benim gibi ucuz olsun geç gelsin mantığındaysanız o zaman Aliexpress size göre. Üstelik türkçe siteside mevcut.







Benim siparişlerime gelecek olursak. Betişkonun oyun oynamak dışında en sevdiği aktivite masaj. Kendini kaşıtmayı çok seviyor.



Uygun bir masaj aleti ile daha verimli bir kaşıma seansı gerçekleştirebiliriz diye düşünerek bir masaj aleti sipariş ettim. Oldukça da ucuz sadece 1 dolar.


İkinci siparişim pille çalışan ve sağa sola ucundaki kelebeği veya kuşu sallayan bir oyuncak.




Bu oyuncaktan pek emin değilim ama bakalım.

Üçüncü oyuncağımız otomatik lazer . Bu oyuncağın çok daha pahalı modellerini alışveriş sitelerinde görmüştüm. 17 dolar çok ucuz değil ancak vaat ettiği şekilde işliyorsa işimize çok yarayacak demektir. Çünkü Beti çok oyuncu bir kedi ve gün içerisinde ne kadar oynatsak ta ona yetmeyebiliyor. Yetmeyince de miyavlayıp gözünü dikerek bizi taciz etmekten asla çekinmiyor :)).





4. ve son siparişim kabul ediyorum biraz fantastik :)) Hatta Onur bu siparişleri Beti'den çok kendim için verdiğimi söylüyor. Suda yüzen pilli balık.




Beti bu oyuncakla nasıl oynayacak diye sorduğunuzu duyar gibiyim. Büyükçe bir kaba su doldurup balığı içine atacağım bakalım nasıl oynayacak hep birlikte göreceğiz.

Beti için  siparişleri verirken kendimi de unutmadım tabi.



Tırnak uzatma gibi bir huyum yok çünkü sabırlı değilim ve uzun tırnakla yaşamak ev işlerine az buçuk dahil oluyorsanız teknik olarak kolay değil. Ama yinede bu sıralar tırnak süslerine merak sardım. Çok fazla abartmadan yapıldığında kısa tırnakta da bence çok güzel durabiliyor. 




Paketler bakalım ne zaman ulaşacak!

Sevgiler M,


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Sayfalar