DENEDİĞİM ÜRÜNLER

15 Aralık 2014 Pazartesi

Bitmeyen Miyavlama


Merhaba,

Malesef bugün canım biraz sıkkın ve vakit kaybetmeden buraya da yazmak istedim. Miskin son bir haftadır sabahları çok kötü bir huy edindi. Daha önceki yazılarımda anlattım mı bilmiyorum biz gece yatarken yatak odasının kapısını kapatıyoruz çünkü Miskin ile birlikte uyumak imkansız. Daha önce salonda yatarak bunun denemelerini yaptım ancak sürekli kafama atlama parmaklarımı kemirme suretiyle bunun imkansız olduğunu bana gösterdi. Biz de  yatak odamızın kapısını gece yatarken kapıyor sabah uyandığımızda açıyorduk.

Başlarda sabahları sorun yaşamıyorduk miyavlıyordu ancak bir iki kezden sonra susuyordu. Ama artık malesef susmuyor. İçeriden bizim bir öksürmemizi yada ayak seslerimizi duyduğu an miv miv miv kapıyı açmadan susturmak mümkün değil :((.Önce Jackson Galaxy nin önerisini dinleyip yok saymayı tepkisiz kalmayı denedim ama malesef 5 gündür hiç bir sonuç alamadım. Üstelik ben tepkisiz kaldıkça sanki kuyruğuna basıyorlar gibi coştukça coşuyor.

Artık bugün sabrımın sonuna geldim ve su fısfısı ile bağırdığı gibi üstüne su fısfısladım. Kapıyı kapadıktan sonra miyavlamaya devam edince aynı şeyi bir kaç kez daha yaptım. Giderek miyavlamalarının tonu düşmeye başladı. Bilemiyorum bu yaptığım iyi mi kötü mü ama önümüzdeki bir 4-5 gün de böyle denemeyi düşünüyorum. Aslında çok üzülüyorum böyle olduğu için ama miyavlamaya devam ederse komşuların haklı olarak şikayete gelmesi yakındır. Dün kuduz aşısı için veterinere götürdük, genel muayenesi de yapıldı gayet sağlıklı dana gibi. Yani bu miyavlamalarının sağlıkla ilgili bir sorun olmadığını düşünüyorum. Veterinere konuyu danıştığımda malesef bana bir çözüm sunamadı tepkisiz kalın demekten başka. Bu yaşlarda neyi huy edinirse ileride öyle devam eder dedi. Bu lafı biraz beni korkuttu belkide bu yüzden bu sabah tepkisizlikten su cezasına geçiş yaptım bilmiyorum :((.

Kendimi çok suçlu hissediyorum bir yandan ama bir yandan da başka çarem yok gibi geliyor. Unutmadan söyleyeyim sabah erken kalkmasın diye gece 1-2 saat oynatıp yoruyoruz yani malesef oyun oynatıp yormak ta probleme bir çözüm olmadı. ...








8 yorum:

  1. Yazını okuyunca birden Üzüm'ün küçüklüğüne döndüm. Kabus gibiydi bizim için. Gece yanımıza alsak, yüzümüze, ayaklarımıza atlar dururdu, kapının önüne koysak uyutmazdı, kapıyı tırmalar, miyavlardı. Gerçekten sinir bozucu günler geçirdik. Küçük kedilerin genelinde sanırım bu problem yaşanıyor ama inan geçecek :) Şimdi Üzüm'le altlı üstlü yatıyoruz biz geceleri. Hala tüm gece kesintisiz devam eden bir uykusu olduğunu söyleyemem ama küçüklüğüyle de kıyaslanamaz. Sabır gerekiyor, zaten sevgisi sabrını da veriyor.

    YanıtlaSil
  2. Geçecek değilmii kitapsız kedi :)) bende öyle umuyorum..Umarım benimkide biraz büyüdüğünde üzüm kız gibi olur. Şu kısırlaştırmayı bir atlatsak rahata ericek kafam, bugün miyavlama ile ilgili biraz okudumda kızgınlık dönemine girdiği için genelde olabilir diyor forumdaki yorumlar ama Miskin kızgınlık içinde biraz küçük sayılır daha 4,5 -5 aylık gibi bilmiyorum bence sabahları canı sıkılıyor ve oyun istiyor gibi geliyor çünkü gece yatarken kapıyı kapattığımızda miyavlamıyor. Ben dayanırım sorun değil, eşimde dayanıyorda komşular dayanırmı bilmem :) Korkuyorum biri şikayete gelecek susturun kedinizi diyecek diye ...

    YanıtlaSil
  3. Su sıkarak kesinlikle iyi yapmışsınız. :)
    bir de şunu hiç belirtmemişsiniz: sabah mama veriyor musunuz? Kediler sabah çok erken saatlerde acıkır çünkü.
    Yani bağırması, acıktım diye mi,oyun için mi, onu anlayamadım.
    Ben sabah namazına kalktığımda evdekilere, bahçedekilere kuru mama koyuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maması olsa da malesef miyavlıyor bizimkinin derdi tamamen oyun için. Biz uyanana kadar ses yapmıyor ama içerden bir ayak sesi gelince anında başlıyor miyavlamaya ve hatta anırmaya. Ses rengi çok çeşitli =)

      Hala bu soruna çözüm bulmuş değiliz malesef. Bazen kapıyı açmayarak bazende açar açmaz üstüne su sıkarak susturmaya çalışıyoruz. İşe yaradığı oluyor yaramadığıda oluyor. Acaba kısırlaştırmadan sonra bu tarz huylarında düzelme olur mu umudumu biraz ona bağladım.

      Su sıkıncada üzülüyorum çünkü ihanete uğramış gibi bakıyor(yada bunu ben uyduruyorum :) ). Hoş canını yakan bir şey değil o kadarda abartmamak lazım ama beni sevmezse sonra diye korkuyorum işte :)

      Sil
  4. Hııım, demek ki "uyandınız artık hadi kapıyı açıııııın" diyor. :) köftehor. :)
    Yok öyle uzun süreli bir kin hafızaları yok çok şükür. O fısfısı tanıyorlar ama. :)
    Ben de bir de sıkı bir hıışşşttt çekerim onu da iyi öpreniyorlar.
    Umarım zamanla vazgeçer bu huydan. Ben bu arada blogunuzu okudum biraz, neden kediyi beklemişsiniz filan onları öğrendim. Bir sokak kedisi sahiplenmeniz işin en güzel yanı olmuş.
    Eşinizin kedi muhabbetinin daha da daha da çok artarak 2. ye razı olması dileği ile sevgiler. :)
    (Benim blogum şimdi olmayan kedilerimin hatıralarıi için açılmıştı. İnsanlar üzüldük üzüldük deyince yazma hevesim kaçtı ve o hikayeleri taslağa sakladım. Bu yüzden blogum az yazılı ve bence daha da hüzünlü, hani eğer baktı iseniz bilin istedim) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmezmiyim okudum bloğunuzu , hatta yanlış hatırlamıyorsam bir yazınızda kedilerin sizi yürüyen mama ağacı zannettiklerini söylemiştiniz bu tabir çok komik gelmişti o zamandan beri akllımda tabi yanlış hatırladıysam nokurbeni affedin :)
      Ben herkesten çok kendim için yazıyorum, yazdıkça kalemim açılıyor. dediğiniz gibi anıları taze tutmak için, bir gün miskinim giderse hatıralarıını korumak ben gidersem sevdiklerim için beni hatırlatacakları bir iz bırakmak birde tabi benim gibi internet alışverişçileriyle deneyimlerimi paylaşmak için. başkalarının deneyim ve tecrübeleri benim için önemli bende benimkileri paylaşıyorum buradan bir işe yarar diye işte ..

      İçinizden geliyorsa hiç durmayın yazın sizde hüzünlü yada sevinçli hikayeler hepsi yaşamın bir parçası kalbi dayanamayan okumaz blog sizin blogunuz içinizden geldiği gibi devam edin, okuyucularınızdan biri ben olurum kesin, kedili içerikleri olan her bloğu zevkle okuduğum gibi :))

      Sil
    2. Ah çok teşekkür ederim, ne güzel sözler bunlar. Beni çok mutlu ettniz inanın onu hatırlamakla. :)
      Bir ara döneceğim bloga, bende istiyorum aslında. Ama bu aralar yoğun olarak instagramdayım. Orası çok canlı, seviyorum orayı.
      Bloga dönüş yaptığımda daha sık görüşürüz inşallah. Çok çok sevgiler Miskin'e ve size. :)
      ❤💐❤

      Sil
  5. Her sabah 6 da başlıyor miyavlamaya kesinlikle susmuyor 9 a kadar ne yaptıysam çözüm bulamadım kızdığım zaman daha çok tepki veriyor artık binada çok rahatsiz olmaya başladı ne yapacağımi bilemiyorum

    YanıtlaSil

Popüler Yayınlar

Sayfalar