DENEDİĞİM ÜRÜNLER

2 Kasım 2014 Pazar

Trixie Pilli Fareli Kedi Oyun Topu





Bu oyuncağı kedilibirhayat sitesinde gördüğüm tavsiye yazısı ile almıştım. Miskin ile her gün belki 1-1.5 saat oynuyorum. Ama bazen işim oluyor yada yorgun oluyorum ve o kadar uzun süre ilgilenemiyorum. Bu sebeple kendi kendine oyalanmasını sağlayacak bu oyuncak iyi olur diye düşünmüştüm ancak durum pek hayal ettiğim gibi olmadı.

Sorun aslında oyuncakta değil yer döşemesinde... Bizim yerler parke oyuncağı açıp bıraktığım zaman çok gürültü çıkartıyor ve oraya buraya süpürgeliklere mobilyalara çarptıkça tak tuk sesler çıkartıyor. Bizim açımızdan sorun değil ancak o takır tukur seslerin alt komşumuz tarafından çok hoş karşılanacağını sanmıyorum. Öyle bir şikayetleri olmadı ancak adamlara gidipte bakın ben oyuncak çalıştırıyorum size sesi geliyormu diye soramam ki. Ses gidiyordur diye tahmin ettiğimden malesef en fazla 3-5 dk çalıştırıp kapatıyorum. Birde bir iki hafta geçmeden ve doğru dürüst kullanmamışken açma kapama düğmesi arızalandı, kapatmak için pili yuvasından çıkartmak zorunda kalıyorum malesef.

Bu sebepten başta biraz moralim bozuldu ve oyuncağı boşa almış gibi hissettim ancak kapalı haliyle bile Miskin kendi hayal gücü sayesinde oynayabiliyor. Faresinin bütün kuyruklarını kopardı. Farenin tüyleri ısırılmaktan ve yalanmaktan keçe gibi oldu. Bende topunu elime alıp olta gibi oynatıyorum bazen. Yani bir şekilde yine kullanıyoruz ancak almadan önce yukarıdaki durumları bir düşünün derim.
Az buz da değil 32 TL 'lik bir oyuncak. Sizin de eviniz benim gibiyse  tavsiye etmiyorum, ancak yerler müsaitse alın derim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Sayfalar